Jullov på Stenungsbaden

Så är då äntligen mellandagarna här. Efter veckor av stress och slit har vi belönats med några dagars andhämtning inför nästkommande firande. Även om planeringen inför nyårsfirandet inte tenderar bli riktigt lika hektiskt som den inför julen.

Min jul blev väldigt lyckad, jag är nöjd och glad, så jag har verkligen ingenting att klaga över. Men nog skulle det vara skönt med lite avkoppling nu, att bara få resa iväg någonstans. Kanske hit, till oss på Stenungsbaden? Hade jag inte jobbat så hade jag absolut övervägt en sejour på vårt hotell.

Vi har öppet för hela familjen under jullovet och inför nyårsfirandet, alla har möjlighet att vila upp sig. Ni kan besöka vårt spa eller bara njuta av lugnet och koppla av med långa promenader. Om ni är en familj på 4 personer med barn under 12 år kan ni njuta av en jullovsweekend för 1590 Kr/natt.

Hoppas vi ses!
För bokning, klicka här.

Varma jul- och nyårshälsningar från Karin

