Jodå, det var allt röjigt.  Jag gick upp till baren vid 22-tiden och hamnade vid ett bord ihop med Lillemor och Lennart, vilket var väldigt trevligt. De är infödingar och berättade att de ofta är här.

Av en händelse kom vi på att Lillemor jobbar på samma ställe som min brorsa – och genast blev jag introducerad till några av hans medarbetare. Plötsligt fick jag klarhet i hur min bror vetat om att jag skulle hit innan jag ens visste det själv! Heter man ”Puck” så är det bara att räkna med att det finns en massa människor som vet vem man är – utan att jag har en aning om vem de är.

Killen som upplyst min brorsa om att hans syrra vunnit denna resan (är ni med?) känner inte mig. MEN han har hört mitt namn. Och han är förstås också medlem på facebook. Och önskar att det var hans namn som dragits till den här helgen…. Fast nu var han iofs här ändå så …

Showen – det är ju egentligen den jag skall berätta om. Ville bara berätta det här först, för det var kul att träffa vänners vänner.

Jo, Viva Las Vegas med Black Ingvars är ju en grymt fartig show. Idel örhängen som fick allsångarna med sig, och dansgolvet fullt av dansare. Själv är jag just ingen dansare, men väldigt road av att prata med alla runt ikring. Go stämning och idel leenden.

Här i baren serverades jag av Henke – ytterligare en ybertrevlig personal här.

Showen i all ära – det är ju ändå publiken som står för den största underhållningen! Här kommer några vimmelbilder – jag vet inte vad människorna på bilderna heter – jag tror jag frågade, men jag hörde aldrig vad de svarade…

Det har varit en lång dag och imorgon har redan börjat

I morgon skall jag prova på något som heter ”Bastutur”. Det är ca en timmes genomgång bland de olika baden och bastuarna i spa-området – med ansiktsmask, kroppskräm, hårinpackning m.m. m.m. Det låter underbart.

Men – det berättar jag om i morgon för nu måste jag sova lite. I den fina himmelssängen.

Godnatt!

Bli medlem i Special Guest Room här.

