När jag kom upp till hotellets matsal möttes jag av Per som berättade att Håkan skulle ta hand om mig. Håkan visade mig till bordet och berättade om kvällens meny. Skagenkanapé till förrätt och brasiliansk oxfilé som varmrätt. Ville jag hellre ha fisk gick det också bra. Eftersom jag är svag för brasilianskt kött valde jag bort fisken den här gången och nu i efterhand är jag mycket nöjd med beslutet. Som avslutning, och trots att jag var proppmätt, valde jag ändå att beställa in chokladtryffel och en konjak. Mmmm…

Det kändes lite som att vara hemma hos goda vänner. Maria, Per och Håkan, alla bidrog de till att middagen blev mycket trevlig (jag vet nu bl a att en av dem inte är så duktig på skridskor… my lips are sealed).

Redan vid halv tio började dansbandet Taste spela och dansgolvet fylldes snabbt med glada människor. Det buggas och stuffas friskt. Det spritter i benen så nu tar jag sikte på dansgolvet.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.