Elisabeth här. Som helgens Special Guest kommer du att kunna följa min vistelse här på Stenungsbaden i ungefär ett dygn framöver. Here goes…

Jag var inte direkt ensam om att komma hit till Stenungsbaden idag. Det var fullt med bilar och kön till incheckningen ringlade lång. Verkar kunna bli ett bra drag här ikväll.

Nu har jag installerat mig på rummet och kommer alldeles strax att bege mig till Bluewater för en ansiktsbehandling. Känns definitivt som en bra början på det hela! 38 år som jag är har jag aldrig testa ansiktsbehandling så det lär bli en ny upplevelse för mig.

Rummet förresten – riktig fint! Och vilken utsikt sen. Hakefjorden ligger istäckt och solen skiner sådär vinterfint på allt. Vilken inramning.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.

