Har precis kommit tillbaka från hotellfrukosten och är återigen mätt och belåten. Mycket folk var det där och humöret verkade vara på topp även idag. Fick höra att det hade varit en lugn kväll igår och att uppfattningen bland personalen (precis som min då) var att alla hade haft roligt.

Det är roligt att komma iväg så här och bryta vardagen och träffa nya människor. Jag nämnde tidigare att ett grabbgäng skulle på Bootcamp med Mark Anthony och att de hade varit sena. Christer var en av dem. Honom träffade jag på dansgolvet och han berättade att han iskallt räknade med träningsvärk. Det hade varit tufft men roligt, tror han nämnde något om att bära stockar… Jag såg dem vid hotellfrukosten och de verkade inte allt för ledbrutna.

Christer, Lotta, Monika och alla andra jag träffade igår bidrog alla på sitt sätt till att stämningen här var på topp. Många hade spa:at innan och flera skulle även sova kvar. Ett bra koncept tror jag. Lite som ett kinderägg…

När jag gick förbi receptionen kunde jag inte låta bli att titta in i deras shop. Där skulle jag kunna tänka mig att handla både det ena och det andra. Tror faktiskt att jag lätt skulle kunna shoppa loss ordentligt på hotellet. Här finns ju massor. Hudvårdsprodukter, kläder, kuddar, ljus mm. Får se hur jag gör innan jag åker härifrån. Såg en tröja som var riktigt snygg.

Nu ska jag byta om inför träningen. Vet inte riktigt vad Waterclass är så det får ni läsa om lite senare.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.

