Det var alldeles lugnt och stilla på Bluewater när jag kom dit. Det hade börjat droppa in lite dagspa:are men jag kände även igen några av gästerna från igår. Nu var det dock dags för Waterclass för min egen del, sen tänkte jag spa:a lite själv.

Sebastian, vår instruktör, hade lagt ut både vikter och gummiband längs poolkanten och det verkade uppenbart att vi skulle få jobba. Och det fick vi. Mycket styrka och även en del boxning och kickar. Det här kommer jag känna av imorgon! En liten stund ångrade jag nästan (bara nästan) att jag valde de tyngre vikterna men ska man träna så ska man. Eller? Kul var det – riktigt roligt.

Visst syns det att jag är helt koncentrerad? Och ser ni hur nöjd jag är efter passet?

Efteråt var det mycket skönt att sänka ner kroppen i den varma källan utomhus och blicka ut över Hakefjorden.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.

