Såna fanns det gott om på dansgolven här på Stenungsbaden. Inte var det ensamma heller. De hade gott sällskap av kungarna av dans. Dansbandet Taste spelade kända låtar och folk i alla åldrar dansade, i alla olika stilar.

Olika stilar förresten… När jag skulle packa inför den här helgen stod jag framför garderoben och fundrade på vad jag skulle ha på mig på kvällen. Jag-har-inget-att-ta-på-mig-känslan hade infunnit sig. Nu i efterhand vet jag att jag kunde haft på mig i princip vad som helst. Har nog sett alla olika klädstilar som finns och ingen verkade mer rätt eller fel än den andra.

Det var glada människor överallt och även här hittade jag födelsedagsfirande kompisar. Bland annat fick vi alla klämma i och sjunga för Lotta som fyllde år och verkade ha myckt roligt. Visst ser hon glad ut? (Lotta är hon med kransen om ni undrar)

Fler som verkade ha roligt var Helén, Linda och Malin och de var på mycket gott humör.

När jag tänker efter kan jag inte säga att jag såg någon som inte verkade har roligt. Kanske för att jag hade det själv men när jag gick och lade mig (nej – jag stängde inte Baden – ska ju träna idag) var det med en go känsla. Vilken dag det hade varit. Nu gällde det att ladda om inför söndagen.

Nu väntar först frukost och sen Waterclass med Sebastian. Ser fram emot det. Det också!

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.

