Allt har slut, tyvärr även vår vistelse på Stenungsbaden..

Vi hängde i Spaavdelningen efter frukost och jag lyckades få tid till en mini-ansiktsbehandling! AJ va det gör ont att få porerna rengjorda men å va bra det blir =)
Den trevliga hudterapeuten gav mig en massa bra information och tips om min hy medans hon fixade och trixade med sköna krämer.
När jag gick upp till behandlingsrummet passerade jag gymmet. Nästa gång vi kommer hit skall jag absolut ta med träningskläder, det var jättefint! Alla maskinerna såg splirrans nya ut och  löpbanden och crosstrainern hade egna tv-apparater.. Next time =)

Efter utcheckning gick vi en sista gång ner till restaurangen och blev serverade en fantastisk lunch med torskrygg! Smarriga tillbehör och en efterrättsbuffé blev ett perfekt avslut på ett perfekt dygn.  Det var lite öde i restaurangen då vi var lite sena (det var hårt att lämna sviten..)  men vi hade sällskap av det trevliga radio-paret med den söta dotter (Zoes favorit!). Vi var alla helt överens om att hotellet är jättetrevligt och vi hade gärna stannat veckan (året??) ut!
Men, nu är maten uppäten, drickan uppdrucken, fingrarna skrynkliga, handdukarna inkastade och nycklarna inlämnade..
Det enda som återstår för oss är att säga TACK för en underbar vistelse! Men vi säger inte ”Hej då” utan ”på återseende” =) För vi kommer absolut att besöka Stenungsbaden igen!

Over and out /Jessica Roger & Zoe

Vill du också bli Special Guest här hos oss på Stenungsbaden Yacht Club? I det närmaste söker vi en gästskribent till att vistas gratis på hotellet under vår Quickfixhelg 5-7 mars.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis weekend på Stenungsbadens Yacht Club.

