Nu har jag alltså anlänt. Checkade in kl 15 och efter ombyte på rummet bar det direkt av till Bluewater. Där skulle jag på ansiktsbehandling. I 50 minuter låg jag och bara njöt. Underbart!!!

Efter detta tillbringade jag ett par timmar på spa:t med bad i alla pooler, både inom- och utomhus. Det är skönt att ligga i ett varmt bubbelbad ute i kylan. Tyvärr för mej (men inte för Bluewater) var det jättemycket folk så det var svårt att få någon sittplats. Jag hann även med att sitta en stund i bastun.

När jag var som russin på fingrar och tår blev det en väldigt snabb dusch innan det bar av upp på Night Shift för modevisning. En massa fina kläder, men tyvärr kommer jag inte ihåg vilket märke det var.

Nu tänker jag lägga mig i min säng och vila lite innan middagen som är kl. 20.30. Det ska bli gott för jag börjar bli hungrig.

Bli medlem på vår Facebook-sida Special Guest Room och ta chansen att uppleva en gratis dygnsvistelse på Stenungsbadens Yacht Club.

