15.00 hämtar Anna mig i Göteborg, äntligen är vi på väg! Helt otroligt att jag är Special Guest på Stenungsbaden tack vare underbara Anna!

16.00 incheckning på Stenungsbaden! Vi får ett fantastiskt rum, room with a view!  Efter att ha beundrat utsikten över Hakefjorden går vi ner mot Bluewater Sports & Health Club. En ansiktsbehandling och en fotvård är bokat för oss! Tack Angelica, nu kommer jag att dansa som på moln hela natten.  Efter att ha inväntat Annas behandling går vi vidare mot Spa avdelningen.

Vi startar med Champagne och mys framför brasan innan vi sätter i det behagliga vattnet.Även nu häpnas vi över den fantastiska miljön! Snö och kyla ute, vatten och värme inne. Tiden går, vi har mycket att prata om och mer bastu att testa. Avslutar med jacuzzi ute och går sedan för att göra oss i ordning inför middagen!

Tack till underbar personal, mer special kan jag inte känna mig! Nu väntar middagen!