Jessica Drevell Smith blir vår Special Guest nu till helgen 4-5 februari under en Love & Spa Weekend. Hon tar givetvis med sig sin man under denna romantiska vistelse hos oss på Stenungsbaden Yacht Club. På programmet står romantik, avkoppling, spa, god mat och underhållning. På nattklubbens scen spelar dansbandet Lars Kristerz, känt från SVT:s Dansbandskampen.

Under hela sin vistelse rapporterar Jessica och hennes äkta make i realtid här på bloggen och på vår Facebooksida.

Grattis till Jessica och hennes man – som dessutom firar sin bröllopsdag under sin helg som Special Guests!

Vill du också bli Special Guest på Stenungsbaden Yacht Club?
Gå in på vår Facebooksida och anmäl intresse nästa gång ett tillfälle att bli specialgäst hos oss dyker upp. Lycka till!

Special Guest Jessica Drevell Smith

Namn: Jessica Drevell Smith
Ålder: 39
Hemort: Göteborg
Yrke/Sysselsättning: Egen företagare
Familj: Min man Douglas 2 gemensamma och 2 fantastiska bonusbarn.
Intressen: Sport, hälsa, familj och vänner.
Kort beskrivning av mig själv: Jag är en glad person som älskar livet. Har en underbar familj och känner mig lyckligt lottad som har en frisk och glad familj. Ska jag leta fel så är det bristen på tid som är det största  gisslet för att få ihop logistiken. Svårt att få ihop egentid med min underbara man, så en lite flykt bort på SPA är verkligen toppen!

