Mats Östling blir vår Special Guest nu till helgen 11-12 Mars under en Sportig Weekend. Han tar med sig en kompis och tillsammans skall de komma igång med träningen på Stenungsbaden Yacht Club. En personlig tränare står till deras förfogande och har de energi kvar finns möjlighet till både gym och pass. En välförtjänt middag kommer att avnjutas och sedan blir det dans till ”Framed”.

Under hela sin vistelse rapporterar Mats i realtid här på bloggen och på vår Facebooksida.

Vill du också bli Special Guest på Stenungsbaden Yacht Club?
Gå in på vår Facebooksida och anmäl intresse nästa gång ett tillfälle att bli specialgäst hos oss dyker upp. Lycka till!
Namn: Mats Östling
Ålder: 57
Hemort: Köping
Yrke/Sysselsättning: Coach
Familj: Singel med 4 tokfina barn och en del goa vänner.
Intressen: Livsnjutning inklusive sång, musik, golf och framförallt mina barn.
Beskrivning av mig själv: Jag är en livsnjutare som har gått livets hårda skola. Jag älskar mina barn överallt annat. Jag är en glad skit för det mesta, men kan gråta om/när det känns nödvändigt också, men det händer inte så ofta

