Grattis Kirsten Ekholm! Du blir vår Special Guest nu till helgen under en Quick Fix Helg. Kirsten tar med sig sin man till Stenungsbaden Yacht Club för att bli lite vackrare och gladare efter några Quick Fix behandlingar, god mat och dans i nattklubben med Wisex på scenen. Följ dem på bloggen och Facebook. Tack alla ni som anmält ert intresse, snart dags för en ny chans!

Under hela sin vistelse rapporterar Kirsten i realtid här på bloggen och på vår Facebooksida

Vill du också bli Special Guest på Stenungsbaden Yacht Club?
Gå in på vår Facebooksida och anmäl intresse nästa gång ett tillfälle att bli specialgäst hos oss dyker upp. Lycka till!

Namn: Kirsten Ekholm
Ålder: 46
Hemort: Göteborg
Yrke/Sysselsättning: Grafiker/Exportadministrator
Familj:Man, en dotter och ett mindre zoo!.
Intressen: Fotografering, grafik, naturupplevelser, musik, politik, psykologi, trädgård och mat.
Beskrivning av mig själv: Grundinställning är att världen blir så som du själv väljer att förhålla dig till den och det är resan som är målet. Inser att jag är privilegierad då jag lever i en demokrati med möjlighet att påverka och inte minst viktigt att jag får leva och vara med min älskade familj. Är en oförbätterlig gourmand och behöver en ny-start på träningsfronten efter vårens kulinariska utsvävningar i köket! Stavgång hör till vardagsmotionen men simmar också gärna. Behöver definitivt öka på den fysiska motionen och hoppas komma igång efter den kommande helgen då skall batterierna laddas till max:-)

