Veckans Special Guest på Stenungsbadens Yacht Club är Jennifer Qvick.
Jennifer tar med sig sin familj på Yacht Kids på höstlovet som special guest på Stenungsbaden Yacht Club.

Följ deras äventyr här på Facebook och på Stenungsbadens blogg.

Grattis Jennifer!

Namn: Jennifer Qvick
Ålder: 35 år
Hemort: Löddeköpinge
Yrke/Sysselsättning: Familjebehandlare på HVB-hem samt Masterstudent i socialt arbete
Familj: Maken Mattias, dottern Nicole (11 år), sonen Robin (7 år) – samt familjens klippa, mormor Birgit! Plus lathunden Affie, så klart
Intressen: Förutom familjen, så är mina intressen solsemestrar, mysiga filmkvällar, kocka spännande middagar och umgås med släkt och vänner….och SOVA!.
Beskrivning av mig själv: Kunskapstörstande, halvgalen, filantropisk kvinna i mina bästa år med för få timmar på dygnet för allt spännande som jag vill göra! Jag är en kreativ och idérik själ med mycket energi som jag gärna delar med mina medmänniskor

