Patric

Patric Isberg blir vår Special Guest nu i helgen 21-22 januari på American Weekend. Han tar med sig sin fru för att lära sig baka cupcakes och sen gå på vinprovning med Amerikanska viner, hos oss på Stenungsbaden Yacht Club. Självklart ska de få tid att njuta av SPA i garanterat 29 grader och badvärme och en 3-rätters middag och en Amerikansk meny serveras. Funky Divas-Highway to Rock spelar på kvällen.

Under hela sin vistelse rapporterar Patric i realtid här på bloggen och på vår Facebooksida.

Grattis till Patric!

Vill du också bli Special Guest på Stenungsbaden Yacht Club?
Gå in på vår Facebooksida och anmäl intresse nästa gång ett tillfälle att bli specialgäst hos oss dyker upp. Lycka till!

Special Guest Patric Isberg

Ålder: 39
Hemort: Wallda City, Kungsbacka
Yrke/Sysselsättning: Verkmästare skadeverkstaden Bilia, Kungsbacka
Familj: Fru och två barn, 12 och 17 år
Intressen: Familjen, båten, husvagn och Fiske med fluga…
Beskrivning av mig själv: Glad och positiv person som inte ger upp i första taget. Gillar att fixa för andra såsom en överraskning, kanske något roligt på en fest eller slå ihop ett gäng och spela paint ball. Värdesätter min familj högst i alla lägen och försöker alltid att räcka till. Är social och pratglad, ställer upp för andra så gott det går och försöker alltid att hjälpa andra om det behövs samt så gott jag kan. Det bästa jag vet är natur livet, åka ut och fiska i flera timmar, åka iväg med husvagnen till en mysig camping och bara vara med min familj!