Snart är det Alla Hjärtans Dag!
Varför inte fira dagen hos oss på Bluewater med Din hjärtans vän?

Tisdagen den 14/2 har vi specialerbjudande hos oss just för Er och för denna dag!
Bokar Ni quickfixbehandling får Ni gå två och betala endast för en!
Boka Nu, gäller endast quickfix -duo! bluewater@hotmail.com eller 0303-726855

Se nedan för val av behandling:

QUICK FIX

Ice Mask 20min- 245:-
Ice masken har många fördelar som t.ex reducerar ålderstecken som fina linjer och rodnader. Fräschar upp och kyler gradvis ned med hjälp av liquid ice technology.

Champangepads 20min – 245:-
Motverkar också ålderstecken men fokuserar på ögonområdet. Återfuktar och kyler med hjälp av hydrogel. En mycket naturlig behandling.

Facemapping  20min-195:-
En hudterapeut gör en hudanalys och ger dig sedan råd om hur du tar hand om ditt ansikte. Du får också rekommenderat vilka produkter som ger bäst resultat

Makeup 20min-355:-
En personlig konsultation och make-up med Bare Minerals. Välj mellan en dag-eller kvällsmake-up

Fotkur 20min 380:-
Unna dig en härlig kur, med produkter från Matis, som rensar ur slaggprodukter och motverkar vätskeansamlingar och orenheter. Sedan är dina fötter redo att bära dig var du vill.

Hair spa 20min 355:-
Slut ögonen och njut av en energigivande huvudmassage och akupressur med utvalda produkter från innereffekt Goldwell

Nice hands 20min 355:-
Få en underbar handpeeling med återfuktande massage – och Stenungsbadens mjukaste händer! Vi använder utvalda produkter från Matis

Energimassage 20min-355:-
En avslappnande massage för rygg och nacke som hjälper dig att få bort muskelknutor och spänningar

Microzone 20min -245:-
En 20min snabbfix med fokus på ett akut problemområde. Behandlingen tas fram efter dina behov, till exempel fet problemhy, lokal acnebehandling, läppbehandling, behandling för trötta ögon, torr hy och fina linjer, intensiv fuktbehandling eller en mycket lugnande behandling som dämpar rodnad och känslighet

 
Välkomna!
Bluewater Crew